Onnistuneet bileet

Jäsenasiat 29.10.2018

Paperiliiton suurin nuorten jäsenten tapahtuma kautta aikojen on takana.

Bileisiin oli ilmoittautunut 180 jäsentä, joiden ikä on 18-36 vuotta. Isoimman porukan sai liikkeelle Kemin osasto 33, josta tuli paikan päälle  Helsingin Apollo-teatteriin 21 jäsentä.

Illan aikana Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala ja SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta kertoivat kumpikin varsin henkilökohtaisesti tarinat siitä, miten he ovat tehtäviinsä päätyneet ja mitä ay-toiminnasta ajattelevat. Madventures eli Riku Rantala ja Tunna Milonoff innostivat kuulijoita, miten voi uskaltaa tavoitella unelmiaan ja voittaa pelkojaan. Loppuillan ajan yleisöä viihdytti bilebändi Likka, joka onnistuneesti maanitteli juhlijat myös tanssilattialle.

Lisää kuvia ja tunnelmia tilaisuudesta näet marraskuussa ilmestyvästä Paperiliitto-lehdestä 9/2018.