Tärkeitä linkkejä

Koivikko

Koivikon varaukset

Koivikko suljettu talviajaksi 28.9.2021 alkaen

Koivikon varausjärjestelmä siirtyi nettipohjaiseen ajanvarausjärjestelmään. Koivikon voi varata joko aamupäiväksi tai iltapäiväksi tai koko päiväksi. Jos haluat varata useammaksi päiväksi, varaa koko päiväksi ja niin monelle päivälle, kun on tarpeen.

Varausjärjestelmään pääset alempana olevasta linkkinappulasta.

Kesän aikana on tullut huomautuksia, että Koivikosta lähdettäessä on siivous jäänyt tekemättä. Muistakaa siivota omat jäljet pois lähtiessänne!!!

Ohje:

Kun haluat varata Koivikon koko päiväksi, klikkaa varaussivulta ensiksi "Koivikko koko päivä". Pääset kalenteriin, jossa vapaana olevat päivät näkyvät sinisellä pohjalla. Klikkaa päivämäärää. Alle aukeaa alkamiskellonaika, ja sitä klikkaamalla pääset täyttämään tietosi ja varaamaan Koivikon. Hae avain mennessäsi. Avain löytyy Fibren pääportin luota pyörävarastosta, jossa on numerolukollinen avainlokero. Avain lokeron numero tiedotetaan sähköpostitse kaikille työntekijöille. Jos viesti ei ole sinua tavoittanut tai muuten on ongelmia varauksen suhteen, ota yhteyttä osaston puheenjohtajaan tai pääluottamusmieheen.

Jos haluat mennä saunomaan Koivikkoon, ja et ole varannut Koivikkoa etukäteen, toimi näin:

1. Katso alla olevasta linkistä, onko Koivikko vapaa

2. Fibren portilta pyörävarastosta löytyy numerolukollinen avainkaappi, jossa on Koivikon avain, hae avain ja saunomaan vaan. Avainkaapin numero jaettu jäsenille sähköpostilla, jos et ole numeroa saanut, tiedustele sitä valvomosta.

3. Jos portin avainkaapissa ei ole avainta, joku muu on jo saunomassa. Älä mene!!

4. Avain pitää palauttaa heti kaappiin takaisin, kun poistut Koivikosta.

Koronan aikainen ohje!!!

Kun poistut Koivikosta, desinfioi ovien kahvat ja laita liinat roskikseen!!!

Koivikon säännöt löytyy täältä.

Koivikkoa varaamaan pääset täältä