Koponen Ari Tomi Antero

Koivikko

Koivikon varaukset

Koivikko suljetaan talviajaksi maanantaina 17.10.2022

Koivikon varausjärjestelmä siirtyi nettipohjaiseen ajanvarausjärjestelmään. Koivikon voi varata joko aamupäiväksi tai iltapäiväksi tai koko päiväksi. Jos haluat varata useammaksi päiväksi, varaa koko päiväksi ja niin monelle päivälle, kun on tarpeen.

Varausjärjestelmään pääset alempana olevasta linkkinappulasta.

Viime kesän aikana on tullut huomautuksia, että Koivikosta lähdettäessä on siivous jäänyt tekemättä. Muistakaa siivota omat jäljet pois lähtiessänne!!!

Ohje:

Kun haluat varata Koivikon koko päiväksi, klikkaa varaussivulta ensiksi "Koivikko koko päivä". Pääset kalenteriin, jossa vapaana olevat päivät näkyvät sinisellä pohjalla. Klikkaa päivämäärää. Alle aukeaa alkamiskellonaika, ja sitä klikkaamalla pääset täyttämään tietosi ja varaamaan Koivikon. Hae avain mennessäsi. Avain löytyy Fibren pääportin luota pyörävarastosta, jossa on numerolukollinen avainlokero. Avain lokeron numero tiedotetaan sähköpostitse kaikille työntekijöille. Jos viesti ei ole sinua tavoittanut tai muuten on ongelmia varauksen suhteen, ota yhteyttä osaston puheenjohtajaan tai pääluottamusmieheen.

Koivikon säännöt löytyy täältä.

Koivikkoa varaamaan pääset täältä