Tervetuloa 105-vuotiaan Kauttuan osasto 7:n sivuille!

Paperinvalmistuksella on pitkät perinteet satakunnassa. Jäsenemme työskentelevät Eurassa ja lähikunnissa paperinvalmistuksen ja -jalostuksen parissa.

Jujo Thermal Oy Euran Kauttualla on japanilaisen Nippon Paper Industries:n omistama, vuonna 1992 perustettu, erikoispaperien valmistaja. Tuotteita ovat mm. lämpöherkkä kassakuittipaperi, erilaiset pääsyliput ja matkaliput, etiketit ja tarrat.

Oy WestPak Ab on vuonna 2008 perustettu suomalainen yritys Säkylässä, joka myöskin valmistaa joustopakkausmateriaaleja lähinnä elintarviketeollisuuden tarpeisiin.

Rauman Lapissa sijaitseva Fredman Operations Oy valmistaa ruokasektorin ympäristöön tarkoitettuja hygieenisiä, kerta- ja pitkäkäyttöisiä ruoanvalmistuksessa tarvittavia tuotteita, pakkauksia sekä kokonaisvaltaisia pakkausjärjestelmiä.

Valmet Kauttua Oy:ssä ja Starworks Group oy:ssä työskentelee myös osastomme jäseniä.

Amcor Flexibles Finland Oy Kauttualla valmisti joustopakkausmateriaaleja pääasiassa elintarviketeollisuudelle. Tehdas oli osa alansa johtavaa ja maailmanlaajuisesti toimivaa Amcor Flexibles-pakkausryhmää. Pääkonttori sijaitsee Australiassa. Kauttuan tehdas perustettiin vuonna 1937 ja suureksi pettymykseksi tehtaan toiminta päättyi 2020.

Hallituksen kokoukset 2020

syyskausi

Osaston hallitus kokoontuu 2020 syyskauden aikana seuraavasti:

ti 8.9.

KEVÄTKOKOUS to 24.9.2020 (Koronavirus tilanteesta johtuen sääntömääräinen kevätkokous siirrettiin pidettäväksi syksyllä

ti 20.10.

SYYSKOKOUS ti 27.10.2020