Liity jäseneksi - tee uusi perintäsopimus

Liity jäseneksi

Paperiliiton varsinaiseksi jäseneksi liityt täyttämällä sähköisen hakemuslomakkeen. Varsinainen jäsen kuuluu myös Paperityöväen Työttömyyskassaan.

Jäsenhakemus

- Jos olet jo Paperiliiton varsinainen jäsen, älä täytä jäsenhakemusta, vaan alla mainittu perintäsopimus. Sillä ilmoitat uudesta työsuhteesta.

- Jos olet jo Paperiliiton oppilasjäsen, täytä yllä oleva jäsenhakemus, kun aloitat paperialan työt. Tällöin liityt Paperiliiton varsinaiseksi jäseneksi ja Paperityöväen Työttömyyskassan jäseneksi.

Katso ohjevideo sähköisen liittymislomakkeen täyttämisestä.

Tee uusi perintäsopimus

Kun aloitat uuden työsuhteen, tee uusi jäsenmaksun perintäsopimus. Tunnistaudu tästä:

Perintäsopimus

- Mikäli vaihdat osastoa, tee osaston muutos ennen perintäsopimusta. Näin perintäsopimus ei lähde palkanlaskijalle vanhan osaston tiedoilla.

- Mikäli olet Paperiliiton oppilasjäsen ja aloitat paperialan työt, älä tee pelkkää perintäsopimusta, vaan täytä jäsenhakemus liittyäksesi Paperiliiton varsinaiseksi jäseneksi. Hakemuksen yhteydessä on mahdollista täyttää myös perintäsopimus.

Katso ohjevideo uuden perintäsopimuksen täyttämisestä.

Liity oppilasjäseneksi

Paperialan ammatteihin opiskelevat voivat liittyä Paperiliittoon oppilasjäseniksi. Oppilasjäsen ei liity Paperityöväen työttömyyskassan jäseneksi eikä maksa jäsenmaksua.

Liity Paperiliiton oppilasjäseneksi tällä lomakkeella:

Oppilasjäsenen jäsenhakemus

Katso ohjevideo oppilasjäseneksi liittymisestä.

Liittymiseen, jäsenmaksuihin, jäsentietojen muutoksiin ja jäsenkorttiin liittyvissä kysymyksissä sinua palvelee jäsenrekisteri jasenrekisteri@paperiliitto.fi tai puhelimitse 0102 897 700 arkisin klo 9.00 - 12.00.

Laske jäsenmaksusi

Laskurilla voit laskea Paperiliiton jäsenmaksun osuuden omasta palkastasi.
Jäsenmaksulaskuri