Ilmoita muutoksista lehden jakelussa

Jos haluat keskeyttää tai muuttaa Paperiliitto-lehtesi jakelua, ilmoita muutoksesta sähköpostilla jasenrekisteri@paperiliitto.fi. Kerro viestissä lehden saajan nimi ja osoitetiedot.

Tärkeimmät lähtökohdat juttujen julkaisemiselle ovat ajankohtaisuus, kiinnostavuus ja jäsenten näkökulmat. Tavoite on saada juttujen ja kuvien kautta esiin eri-ikäisten, tavallisten jäsenten arki ensisijaisesti työssä ja työpaikoilla eri puolilla maata, mutta myös vapaa-aikana perheen tai harrastusten parissa.

Lehti on myös tiedon ja näkemysten kohtaamispaikka. Se kertoo liiton hallinnon, aktiivien ja toimiston työn tuloksista, taustoittaa ja perustelee niitä. Lehti nivoo metsäteollisuuden työntekijät osaksi laajempaa keskustelua.

Paperiliitto-lehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa.

Digilehteen

Hyvä jätkä

Naiset puhuvat suunsa puhtaaksi miehistä työkavereina - saunan lämmössä.
Paperiliitto-lehti 10/2016

Osa elämää

Palkansaajan työpaikka on nyt aavistuksen varmempi, mutta tahti työssä on kova.
Paperiliitto-lehti 9/2016

Liian hyvää

Tämän yrityksen johtamistapa kuulostaa melkein liian hyvältä: työnantaja antaa työntekijöiden vaikuttaa.
Paperiliitto-lehti 8/2016

Tehtaan leipuri

Anna Liisa Shemeikka leipoo Mäntän tehtaan laboratoriossa, mutta miksi hän tekee taikinaa nyt vain puoli annosta?
Paperiliitto-lehti 7/2016

Onnen päivät

Arkea lasten kanssa kotona ei voi mitata rahassa. Olisivatko paperiliittolaiset isät valmiita jäämään pitemmille perhevapaille?
Paperiliitto-lehti 6/2016

Arvoitus

Premium Boardin tuotanto ei tunnu alkavan eikä toimitan loppuvan. Mitä Juankosken tehtaassa oikein tapahtuu?
Paperiliitto-lehti 5/2016

Ilmoita muutoksista lehden jakelussa