Ilmainen lisäturva pahimman varalle

Jäsenasiat 03.12.2015

Paperiliiton jäsenet saavat ilmaisen lisäedun ottaessaan henkivakuutuksen.

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva myöntää kaikkiin joulukuusta alkaen otettuihin Primus-henki- ja -tapaturmavakuutuksiin ilman lisähintaa 2000 euron Selviytymisturvan.

Selviytymisturva on vain järjestöjäsenille ja heidän perheenjäsenilleen myönnettävän Primus-henki- ja tapaturmavakuutuksen ilmainen lisäetu.

Jos pahin sattuu, 2 000 euron Selviytymisturva maksetaan vakuutetun kuolinpesälle tai edunsaajalle. Sen tarkoituksena on antaa turvaa välittömiin kuolemaan liittyviin kuluihin, kuten hautaus- ja perunkirjoituskuluihin.

Erityisesti lapsiperheissä tai talouksissa, joissa elintaso on riippuvainen jommankumman tai molempien aikuisten tuloista, on tärkeää selvittää, mikä olisi oikea henkivakuutusturvan taso.

Selviytymisturva myönnetään kaikkiin uusiin Primus-vakuutuksiin, jotka alkavat tai joihin lisätään uusi turva 1.12.2015 alkaen. Lisätietoa vakuutuksesta saa osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi.

Lisätietoa Paperiliiton liittovakuutuksesta ja jäsenetuhintaisesta Primus-vakuutuksesta
Kannattaa muistaa, että  Paperiliiton jäsenen kuoltua, omainen tai muu oikeudenomistaja voi hakea myös liiton hautausavustusta.

Selviytymisturva lyhyesti
Mikä? Primus-henki- ja tapaturmavakuutuksiin myönnettävä veloitukseton lisäetu kuoleman varalle.
Kenelle? Vain yhteistyöjärjestöjen jäsenille perheineen.
Milloin? Selviytymisturva-lisäetu 1.12.2015 alkaen.
Lisätietoja: henkivakuutuskuntoon.fi, lapsenturva.fi.