Vuoden päättyessä

Jäsenasiat 20.12.2019

Kiitos, jäsenet, on liiton kunnia-asia pitää teistä huolta.

Vuoden 2019 aikana työpaikoilla koettiin monia onnistumisia, mutta myös vastoinkäymisiä, kuten lomautuksia ja jopa satojen irtisanomisia. Aivan kaikkeen liiton kosketus edunvalvojana ei yllä, vaikka pyrimme tekemään parhaamme.

Liitto on edunvalvojana läsnä siellä, missä tarvitaan työsuhteeseen liittyvää apua ja tukea. Liitto on myös vapaa-ajalla yhdistävä tekijä. Se kutsuu perheet huvipuistoon, joukkuepelaajat turnauksiin ja motoristit tien päälle. Tänä vuonna liiton jäsenillä on ollut ennätysmäärä mahdollisuuksia kokoontua ja tavata toisiaan. Näissä kohtaamisissa on onnistuttu.

Arvon jäsenet, teimme teistä videon, jotta muutkin näkisivät, kuka pitää huolta Suomen viennin viidenneksestä, ja antaisivat arvon arkiselle, mutta tärkeälle työlle metsäteollisuudessa. Uudistimme jäsenviestiemme ilmeen nettisivuillamme, lehdessä ja ilmeessämme siellä, missä ikinä meidät kohtaat. Toivottavasti olemme läsnä elämässäsi myös tulevana vuonna. Rauhallista joulua ja positiivista vuotta 2020.

Tapaamisiin!

Ammattiliittosi Paperiliitto