Pappersin tervehdys

Tiedotteet, Uutiset 17.05.2017

Ruotsin sisarliitto Pappersin puheenjohtaja Mats Jutterström tervehti liittokokousta videolla.

Hei toverit!

Lähetämme Paperiliton väelle täältä Pappersista tervehdyksen liittokokoukseenne ja toivomme, että kokouksenne onnistuu hyvin.

Emme voi valitettavasti osallistua kokoukseenne, koska liitollamme on samanaikaisesti oma liittokokous, mutta haluan muistuttaa, että Paperiliiton panos Suomessa on useasti toiminut tiennäyttäjänä meille Ruotsissa koskien palkkoja, työehtoja ja -aikoja sekä lomia. Niistä ansioista saatte olla ylpeitä hankittuanne paikan tiennäyttäjänä, josta hyötyvät paperityöntekijät muuallakin maailmassa.

Ette ole toimineet tiennäyttäjän pelkästään Pohjolan vaan myöskin muun maailman paperi-työntekijöille. Liitoillamme, Pappersilla ja Paperiliitolla ovat aina vallinneet keskinäiset hyvät suhteet ja näin tulee jatkumaan tulevaisuudessakin. Se merkitsee paljon maailman paperityöntekijöille.

Haluan vielä kerran toivottaa onnea ja menestystä liittokokouksellenne. Kuulemme toisistamme jatkossa.

Voikaa hyvin, toverit!

Matts Jutterström, puheenjohtaja