Paperiliiton jäsen, äänestä

Tiedotteet, Uutiset 17.04.2015

Eduskuntavaaleissa on tärkeää, että palkansaajat käyvät äänestämässä.

Sunnuntain eduskuntavaaleissa on tärkeää saada palkansaajien ja ammattiliittojen jäsenten äänet kuuluviin. Eri ammattiliiton puheenjohtajat, myös Petri Vanhala Paperiliitosta, kannustavat yhteisesti käymään äänestämässä.

Palkansaaja, äänestä

Sunnuntaina käydään palkansaajien ja ammattiliittojen jäsenten näkökulmasta erityisen tärkeät ja ainutkertaiset vaalit.

Valitsemme suomalaisen yhteiskunnan suunnan. Onko meillä tarjolla kattavat ja laadukkaat julkiset palvelut myös 2020-luvulla? Kuuluuko ammattiyhdistysliikkeen ääni poliittisessa päätöksenteossa myös jatkossa ja mihin suuntaan työelämän pelisääntöjä kehitetään? Muun muassa näistä asioista päätetään nyt.

Tarvitsemme eduskuntaan päättäjiä, jotka tuntevat palkansaajien asiat ja joille työntekijöiden oikeudet ovat sydämen asia. Tarvitsemme työelämän tasa-arvon ja hyvinvointipalveluiden puolustajia.

Mitä pidemmät jonot vaalihuoneiden ulkopuolella sunnuntaina on sitä paremmin meidän yhteinen äänemme kuuluu.

Sinä ratkaiset nämä vaalit. Äänestä.

Petri Vanhala, puheenjohtaja, Paperiliitto r.y.
Riku Aalto, puheenjohtaja, Metallityöväen Liitto ry
Jarkko Eloranta, puheenjohtaja, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry