Lue tuore lehti

Jäsenasiat 17.05.2019

Toukokuun lehdessä pureudutaan valoisaan luonteeseen ja purkissa piilevään tulevaisuuteen

Positiviinen suhtautuminen asioihin on sekä elämäntapa- että taito, jota voi opetella. Kaksi paperiliittolaista kertoo omasta elämänasenteestaan.

Metsäteollisuuteen valoa tuo Kemiin suunniteltu biotuotetehdas, mutta pitkästä aikaa työpaikoilla on käyty ja käydään myös yt-neuvotteluja irtisanomisista ja lomautuksista. Yyteet tuli - miten siitä eteenpäin? -jutussa kerrotaan, miten työt jatkuivat konelinjan lopettamisen jälkeen Kyröskoskella.

Tulevaa tuotantoa hahmotellaan innovaatioista kertovassa jutussa Tulevaisuus purkissa.

Lehden sivuilla voit jakaa liiton salibandyturnauksen tunnelmia ja viettää lakisääteistä taukoa yhdessä turkulaisten kanssa.

Paperiliitto 4/2019