Musarijuna ja huippuartisteja – nyt liput early bird-hinnalla

Jäsenasiat 17.02.2023

Hyödynnä jäsenetu Musareiden lipuista ja nauti festarikattauksesta.

Ensi kesän uutuutena Työväen Musiikkitapahtumaan voi matkustaa festivaalijunalla Tampereelta ja Toijalasta. Perillä Valkeakoskella on tarjolla aimo sekoitus työväenkulttuuria, huippuartisteja, vaihtoehtomusiikkia, lastenohjelmaa, sirkustaidetta, yhteiskunnallisia keskusteluja, lavarunoutta sekä ilmaisohjelmaa.

Artistien tyylit ulottuvat bluegrassin, aktivistiräpin, listapopin ja räyhäpunkin kautta maailmanluokan bluestyylittelyyn asti. Lavalla nähdään muun muassa J. Karjalainen, Vesterinen yhtyeineen, Erja Lyytinen, Liisa Tavi, Ykspihlajan Kino-orkesteri, Ismo Alanko, Paleface, Pete Parkkonen, Steven ’n’ Seagulls, sekä ruotsalainen The Troubled Three.

Tänä kesänä festivaali aloittaa myös uudenlaisen yhteistyön rovaniemeläisen Saarni Sirkuksen kanssa. Paperiliiton mukaan nimetylle Paperitorille sijoitettava suuri sirkusteltta toimii lisänäyttämönä koko perheen sirkusesityksille ja muun muassa Kimmo Pohjosen, Anna Erikssonin sekä Roamin’ Street Bandin keikoille.

Junalla saapuvat pääsevät festivaalitunnelmaan jo matkan aikana museojunassa. Sinne on suunnitteilla musiikkiohjelmaa sekä vanhan ajan reissutunnelmaa.

Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon miljöössä Valkeakoskella 26.-30.7.2023. Paperiliiton jäsenet saavat festarilipuista 20 euron alennuksen. Lippuja myy Tiketti. Lippuja voi ostaa myös Musareiden tapahtumatoimistosta maanantaista tiistaihin kello 10-16.30. Toimiston uusi osoite on Tehtaankatu 5 A 1.

Huomaa, että tapahtumaliput ovat myynnissä early bird-hintaan helmikuun loppuun asti.

Lisätietoja osoitteessa www.musarit.fi