Liiton uusi hallitus kokoontui

Tiedotteet, Uutiset 24.08.2017

Paperiliiton uusi hallitus on pitänyt ensimmäisen kokouksensa.

Aloituskokouksessa hallitus kävi läpi tulevan neuvottelukierroksen esityksiä. Hallitus myös evästi liiton työehtosopimusneuvottelijoita. Hallitus kiinnitti huomiota erityisesti ulkopuolisen työvoiman käyttöä koskevaan esitykseen.

Paperiliiton ja työnantajan tes-esityksiä on käyty läpi Paperiliiton Ajan tasalla -tilaisuuksissa. Tilaisuuksissa mukana olleet hallituksen jäsenet kiittelivät tätä uudenlaista tapaa tuoda tes-neuvottelijat lähelle jäseniä. Osallistujia Oulussa, Jyväskylässä ja Tampereella on ollut yli 500 henkeä. Kaikkiaan tilaisuuksiin on ilmoittautunut yli 1000 paperiliittolaista.

Seuraava hallituksen kokous on 21. syyskuuta. Tarvittaessa hallitus voidaan kutsua koolle pikaisesti neuvottelutilanteesta riippuen.