Liiton keilaturnaus on loppusuoralla

Jäsenasiat, Työttömyyskassa 05.04.2023

Jari Rämö, Kari Etuaho, Markku Laaksonen ja Ismo Peiponen Valkeakosken osastosta 70.

Paperiliiton keilamestaruuksista kilpaillaan Kouvolan Kuusankoskella suoraan loppukilpailuna.

Keilaturnausta on jäljellä toiseen pääsiäispäivään eli 10. huhtikuuta. Pääsiäisviikon alkuun mennessä kaatoja on käynyt tekemässä 59 osallistujaa.

Parijoukkueissa johdossa on Kirkniemi. Valkeakosken osasto 70 on nelijoukkueissa neljäntenä, kun sarjaan on osallistunut yhdeksän joukkuetta. Sarjaa johtaa Mäntän osasto 5:n joukkue.

- Turnaushan on aina kiva ja retki pääasia. Jos tulee menestystä, se on ekstraa. Ainahan tulostaso voisi olla parempi ja kaatoja saisi tulla enemmän, kertoo Markku Laaksonen Valkeakosken Walki-Teamista. Laaksonen keilaa senioreiden SM-sarjassa ja seura on tänä vuonna mukana myös veteraanien SM:ssä.

Tuoreen tilanteen ja tämävuotisen tason Paperiliiton keilaturnauksessa voit katsoa alla näkyvästä linkistä.

Kaikki tulokset

Jäsenasiat