Jäsenasiointiin sujuvuutta

Jäsenasiat 12.04.2021

Haluatko liittyä Paperiliiton jäseneksi? Vai oletko jäsen, joka haluaa uusia perintäsopimuksen uuden työn alkaessa?

Jos olet Paperiliiton jäsen ja aloitat uudessa työssä, voit tehdä jäsenmaksun perintäsopimuksen kätevästi eAsioinnissa. Jos vaihdat ammattiosaston jäsenyyttä, myös sen voit tehdä eAsioinnin kautta.

Jos et vielä ole Paperiliiton jäsen, mutta aloitat alan töissä ja haluat liittyä, täytä liittymislomake. Samalla lomakkeella liityt myös Paperityöväen työttömyyskassan jäseneksi. Jos opiskelet alaa, voit liittyä oppilasjäseneksi.

Video-ohjeet lomakkeiden täyttämiseen.

Uusi liittymistapa nopeuttaa jäsenyyden alkua ja auttaa osaltaan varmistamaan, että jäsenmaksut kertyvät heti työsuhteen alusta. Muista myös uusia jäsenmaksun perintäsopimus eAsioinnissa aina uuden työsuhteen alussa. Ilman sitä työnantaja ei voi periä jäsenmaksua palkastasi.

Sähköisten palvelujen lisäykset helpottavat kaikkien liittymis- ja perintäsopimuslomakkeiden kanssa tekemisissä olevien arkea.

Aloititko uuden työn, mutta työnantaja ei peri jäsenmaksua palkastasi? Siinä tapauksessa voit maksaa jäsenmaksun itse. Lue lisää.

25.10.2019
Neuvottelut alkoivat