Hyödynnä jäsenetusi

Jäsenasiat 21.02.2023

Paperiliiton Holiday Club -lomaviikkojen 23–52 haku on alkanut.

Paperiliitto omistaa Holiday Club lomaosakkeita Vuokatissa, Saariselällä, Saimaalla, Punkaharjulla ja Tampereella. Alkuvuoden 2023 lomaviikot 23–52 ovat varattavissa nyt. Lomaviikot myydään varausjärjestyksessä.

Lisätietoja haettavista kohteista, hinnoista ja hakemisesta: www.holidayclub.fi/yrityspalvelu. Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella: paperiliitto ja salasanalla paperiliittoloma. Ensimmäisellä käyttökerralla sinun tulee rekisteröityä käyttäjäksi. Käyttäjätunnuksesi on oma jäsennumerosi. Hinnat vaihtelevat kohteesta ja ajankohdasta riippuen.

Varattavat viikot löytyvät sivustolta kohdasta Vapaat viikot.

HUOM! Huoneiston avain luovutetaan ainoastaan varauksen tehneelle henkilölle, jolla on voimassa oleva jäsenkortti mukana. Henkilön tulee olla paikan päällä lomapaikassa lomavarauksen keston ajan.

Lisätietoja kohteista, hinnoista ja hakemisesta: www.holidayclub.fi/yrityspalvelu, yrityspalvelu@holidayclub.fi tai puh. 0300 870 903 (ma–pe 9–15).