Lomat ja hyvinvointi

Paperiliiton jäsenenä Sinulla ja perheenjäsenilläsi on mahdollisuus käyttää erilaisia lomaetuja ja hyvinvointijaksoja liiton kautta.  Alla olevaan valikkoon on listattu kaikki lomailuun liittyvät jäsenedut. Valikon avulla voit etsiä elämäntilanteeseesi sopivinta tuettua jaksoa, näet alennukset ja tarjoukset sekä liiton lomapaikat.

Lomalle jäsenetuhintaan Lomalle jäsenetuhintaan

Hyödynnä jäsenetusi ja varaa edullinen loma.

Tutustu tarkemmin

Työttömien lomaviikko 29.05.–03.06.2017 (haku päättynyt) Työttömien lomaviikko 29.05.–03.06.2017 (haku päättynyt)

Salonsaaren Lomakylä on viehättävä kesänviettopaikka ja sen sijainti Asikkalan kunnassa Päijänteen rannalla on ihanteellinen. Lomakylässä on mahdollisuus kalastaa, veneillä, samoilla metsässä, sienestää ja tietenkin saunoa. Lomalla on ohjattua toimintaa ja aktiviteetteja jokaiselle päivälle.

Tutustu tarkemmin

Lapsiperheiden syysloma 23.10.–28.10.2017 Lapsiperheiden syysloma 23.10.–28.10.2017

Lapsiperheiden syyslomalla tehdään merirosvoseikkailu Hiekkasaareen, luontopolkuretki lähiympäristöön sekä pelataan ja leikitään yhdessä. Ohjelmaa on tarjolla perheen pienimmille, nuorisolle ja vanhemmille - yhdessä ja erikseen.

Tutustu tarkemmin

Sydänloma 14.05.–19.05.2017 (haku päättynyt) Sydänloma 14.05.–19.05.2017 (haku päättynyt)

Sydänystävällisellä lomalla syvennytään terveyden edistämiseen ja sen ylläpitämiseen. Lomalla jaetaan tietoa sydänsairauksista ja niiden ehkäisystä.

Paperin pakkoloma 18.–23.9.2017 Paperin pakkoloma 18.–23.9.2017

Hae Paperiliiton liikunnalliselle hyvinvointilomalle Tahkolle

Tutustu tarkemmin

Pohjantähti-leiri 2.–8.7.2017 (haku päättynyt) Pohjantähti-leiri 2.–8.7.2017 (haku päättynyt)

Yhdessä tekemisestä ja rennosta yhdessäolosta syntyvät lapsuuden parhaat muistot

Tutustu tarkemmin

Uusi startti hyvinvointiin (Haku päättynyt) Uusi startti hyvinvointiin (Haku päättynyt)

Paperiliitto, työterveyshuollot, Verve ja Kela yhdessä järjestävät sellu-, paperi- ja paperinjalostusteollisuuden työntekijöille tarkoitettua Tyk-kuntousta. Kuntoutus on osallistujille maksutonta.

Etuja Yyterin Kylpylään Etuja Yyterin Kylpylään

Paperiliiton jäsenille alennuksia majoituspaketeista.

Suomen Hostellijärjestön edut Suomen Hostellijärjestön edut

Suomen HI-hostellit tarjoavat edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita jäsenetuhintaan.

Keurusharjun lomaosakkeet Keurusharjun lomaosakkeet

Vietä rentouttava loma keskisuomalaisen luonnon keskellä Keurusharjulla. Varauksista ja avainpalvelusta vastaa Mäntän klubi.

Mäntän Klubin jäsenetuhinnat Mäntän Klubin jäsenetuhinnat

Mäntän Klubi tarjoaa Paperiliiton jäsenille etuja matkoista.

Autovuokrausedut Hertziltä Autovuokrausedut Hertziltä

Hertz Autovuokraamo tarjoaa SAK:n liittojen jäsenille erikoishinnat vapaa-ajan vuokrauksista Suomessa ja ulkomailla.

Imatran kylpylä Imatran kylpylä

Kylpylä ja Ukonniemi myöntävät voimassa olevan hinnaston normaaleista huonehinnoista ja loma-asuntohinnoista seuraavat alennukset:

Tallink Siljan edut Tallink Siljan edut

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Sinulle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelmamme keskimmäiselle Silver-tasolle.

Tutustu tarkemmin

Lomalle Lappiin! Lomalle Lappiin!

Paperiliittolainen lapsineen saa 50 % alennuksen Levi Hotel Spa:n majoitushinnoista.

Suomi Camping Suomi Camping

antaa Paperiliiton jäsenille alennusta majoituksesta kohteissaan Tampereella, Luumäellä, Porissa ja Heinolassa.

Veteraanilomaetu 55 vuotta täyttäneille Veteraanilomaetu 55 vuotta täyttäneille

Paperiliitto myöntää 55 vuotta täyttäville jäsenilleen veteraanilomaedun. Edun saamisen edellytyksenä on 10 vuoden yhtäjaksoinen jäsenyys Paperiliitossa.