Muut majoitusedut

Holiday Club

Paperiliiton jäsenet saavat 25 prosentin alennuksen Holiday Clubin loma-asuntojen majoituksista, minimivaraus 2 vrk (etu ei koske hotellimajoitusta, eikä Villas-asuntoja).

Varaukset puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 9–17, la 9–14), lisätietoja kohteista holidayclub.fi.

Varauksen voi tehdä helposti myös verkosta Holiday Clubin etusivulta syöttämällä "onko sinulla kampanjakoodia?" -kenttään koodin PAPERILIITTO25. Humioithan, että yrityspalveluun ei voi olla kirjautuneena samanaikaisesti, muutoin kampanjakoodi-kenttä ei näy.

Keurusharjun loma-asunnot

Vietä rentouttava loma keskisuomalaisen luonnon keskellä Keurusharjulla

Loma-asunnot varataan hotelli Keurusselältä numerosta 014 3611 000 tai myynti@hotelkeurusselka.fi. Keurusselän hotellin sivuilta löytyy myös ikkuna nettivarauksille. Kampanjakoodilla Paperiliitto saat alennuksen käyttöön ja voit vaivattomasti maksaa majoittumisen etukäteen. Paperiliiton jäsenkortilla saa majoituksesta alennusta -50 prosenttia. Alennus lasketaan voimassa olevista päivän hinnoista.

Voimassa oleva jäsenkortti on esitettävä sisään kirjautumisen yhteydessä. Henkilökohtaisen alennuksen saa yhdestä asunnosta/kortti.

Hotelli Keurusselkä palvelee lomailijoita aivan loma-asuntoalueen vieressä. Ravintolan herkut ja tarjoilut, ranta- ja luontoaktiviteetit sekä iltaviihde tuovat paljon lisää tekemistä mökkilomalle. Hotellin kylpylä on avoinna. Sisäänpääsymaksu kylpylään on loma-asunnoissa majoittuville 4 €/aikuinen ja 2 €/lapsi.

Loma-asuntojen hinnat 2024

1.1.-31.5. su-to 140€/vrk ja viikonloppuna pe-la 195€/vrk.
1.6.-31.8. su-to 195 €/vrk, pe-su 215 €/vrk ja ajalla 1.7.-5.8. ma-ti, 215 €/vrk (maanantain vauhti-illan tanssit)
1.9.-31.12. su-to 140€/vrk ja viikonloppuna pe-la 195€/vrk.

Erikoisviikonloppuina, juhannuksena, jouluna ja juhlapyhinä käytössä erikoishinnoittelu, lisätietoja suoraan hotellista.

Hinnat sis. liinavaatteet ja pyyhkeet max. 6 hengelle, korillisen takkapuita sekä perusloppusiivouksen. Aamiainen hotellissa ei sisälly hintaan.

Lemmikkieläimistä peritään 20€ siivousmaksu.

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Keurusharju loma-asunnot
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu • myynti@hotelkeurusselka.fi ja 014 3611 000

Hotelli Keurusselkä
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu

Levi Hotel Spa

Paperiliiton jäsen lapsineen saa 20 prosentin alennuksen Levi Hotel Spa:n majoitushinnoista.

Alennus on huonekohtainen, kun vähintään yksi (1) huoneessa majoittuvista on liiton jäsen. Alennus on voimassa toistaiseksi.

Varaus on mahdollista tehdä myös suoraan Levi Hotel Span verkkokaupasta.

Katso tarkemmat tiedot Levin alennukset-sivulta ja varaa oma Levin loma.

Yhteystiedot:

Levi Hotel Spa
99130, Sirkka
Puh. (016) 646 301

Imatran kylpylä

Imatran Kylpylä myöntää seuraavat alennukset voimassa olevan päivän hinnan mukaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvarauksen yhteyteen etukäteen varatuista normaalihintaisista puolihoito ja täysihoitoaterioista. Majoituksen hintaan sisältyy aamiainen ja kylpylä Taikametsän käyttö.

sunnuntai- torstai

hotellihuoneet: alennus 20 %

loma-asunnot: alennus 20 %

puolihoito- ja täysihoitoateriat alennus 20 %

perjantai- lauantai

hotellihuoneet alennus 10 %

loma-asunnot alennus 10 %

puolihoito- ja täysihoitoateriat alennus 10 %

Varausehdot: Alennukset annetaan vain Imatran Kylpylän myyntipalvelun (puh. 0300 870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi) kautta tehdyistä varauksista.

Varaus tulee tehdä liiton jäsenen nimellä ja liittoedusta tulee mainita varauksen teon yhteydessä. Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on Paperiliiton jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.

Alennus lasketaan voimassa olevasta päivän normaalihinnasta. Alennukset eivät koske Chalet-sviittejä, Villas-huoneistoja, ennalta maksettavia alennushintoja, tarjoushintoja, lomapaketteja tai muita varauskana-via. Alennushintaisia paikkoja on saatavilla rajoitetusti.

Alennukset eivät ole voimassa viikoilla: 8–10, 23, 27–29 ja 52. Varauksia koskevat normaalit peruutus- ja maksuehdot.

Suomen Hostellijärjestön edut

Suomen Hostellijärjestö edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita jäsenetuhintaan.

Paperiliiton jäsenet saavat majoitusalennusta Suomen Hostellijärjestön hostelleissa -10 prosenttia.

Etu on henkilökohtainen.

Verkostoon kuuluu lähes 50 yksilöllistä hostellia ympäri Suomea. Hostellijärjestö tarjoaa edullisia, turvallisia ja viihtyisiä majoituspalveluita. Katso kohteet ja varaa: www.hostellit.fi

Pysy ajan tasalla majoituseduistasi ja tilaa Hostellijärjestön ilmainen uutiskirje. Saat reissuvinkkejä sekä tietoa edullisista ja yhteisöllisistä majoituksista.

Kansainvälinen hostellikortti alennettuun hintaan

Paperiliiton jäsenet saavat kansainvälisen hostellikortin alennettuun hintaan 15 €/vuosi (norm. 20 €).
Kansainväliset hostellikortit perheelle: 29 € (normaalihinta 34 €).
Kansainvälinen hostellikortti oikeuttaa vähintään 10 prosentin majoitusalennukseen noin 4000 HI-hostellissa lähes 90 maassa. HI-hostellit maailmalla ja varaukset: www.hihostels.com.

Edun saat näyttämällä jäsenkorttia, mobiilijäsenkorttia tai jäsenyystodistusta.

Lisätietoja:
Suomen Hostellijärjestö