Vinkkaa tai anna palautetta

Jäsenasiat 26.01.2018

Paperiliitto-lehden toimitus kaipaa jatkuvasti vinkkejä jutunaiheista ja haastateltavista.

Paperiliitto-lehti kertoo tänäkin vuonna paperiliittolaisista ihmisistä ja työpaikoista, edunvalvonnasta, tapahtumista ja jäseneduista. lehti alkoi ilmestyä vuonna 1959, joten tänä vuonna ilmestyy lehden 60. vuosikerta.
Jotta jutuissa päästään lähelle lukijoiden työn ja vapaa-ajan arkea, toimitus kaipaa jatkuvasti vinkkejä jutunaiheista ja haastateltavista. Voit vaikuttaa tulevien lehtien sisältöön ja lehden kehittämiseen ottamalla yhteyttä.
Palautetta tai juttuvinkkejä voit antaa palaute-lomakkeella, sähköpostilla tiedotus@paperiliitto.fi tai postitse osoitteella Paperiliitto-lehti, PL 326, 00531 Helsinki.

Lue uusin lehti