Vaihtoehtoja alan huomiseen

Tiedotteet, Uutiset 31.10.2014

Tekstiilikuitua, autojen osia ja alustoja soluviljelyyn, näitäkö paperimiehet tulevaisuudessa tekevät?

Paperiteollisuus on jo nyt paljon muutakin kuin paperia ja tästä eteen päin vielä enemmän. Miltä näyttää paperiteollisuuden tulevaisuus?

Biotalous on yksi vahvimmin kasvavista talouden alueista. Sillä tarkoitetaan uusiutuvien luonnonvarojen tuotantoa, käyttöä ja jalostusta. Paperiliitto on mukana biotaloutta näkyväksi tekevää Uusi puu -hanketta, josta kerrotaan enemmän Paperiliitto-lehdessä 8/2014, sivulla 7.

Lehdessä kuvitellaan myös paperiteollisuuden tulevaisuutta ja pohditaan, mitä paperimiesten ja -naisten työt ovat tästä eteenpäin otsikolla Tulevaisuuden vaihtoehdotPaperiliitto 8/2014, sivulta 20.