Tes-neuvotteluja koskevat uutiset suoraan sähköpostiisi

Jäsenasiat 21.06.2017

Käy päivittämässä yhteystietosi eAsiointipalvelussa, näin viestimme tavoittavat sinut.

Paperiliitto kertoo ajankohtaisia tes-neuvotteluihin liittyviä asioita jäsenilleen sähköisellä uutiskirjeellä. Uutiskirje lähetetään niille jäsenille, joiden sähköpostiosoitteet löytyvät jäsenrekisteristä.

Päivitä jäsentietoihin henkilökohtainen sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Näin viestit tavoittavat sinut, jos et voi käyttää työnantajan tarjoamaa sähköpostia tai puhelinliittymää. Näin voi tapahtua mahdollisessa työtaistelutilanteessa.

Sähköpostiosoitteen voit lisätä tietoihisi eAsiointipalvelussa. Kirjautuminen palveluun tapahtuu pankkitunnuksilla 22.10. asti. Sitä eteenpäin palveluun pääsee rekisteröitymällä palvelun käyttäjäksi. Rekisteröitymiseen tarvitset jäsennumeron, joka löytyy mm. jäsenkortistasi.

Mikäli myöhemmin et halua ammattiliittosi lähettävän sinulle uutiskirjettä, niin voit poistaa itsesi lähetyslistalta uutiskirjeen lopusta löytyvästä linkistä.