Paperiliitto nostaa valmiutta

Tiedotteet, Uutiset 05.10.2018

Paperiliitto nostaa toimintavalmiuttaan vastustaakseen maan hallituksen kaavailemaa irtisanomislakia.

Tähän päätyi liiton hallitus ylimääräisessä kokouksessaan perjantaina 5. lokakuuta.

Liitto on seurannut aktiivisesti eri ammattiliittojen toimia #viimeinenniitti-kampanjassa. Paperiliiton valtuusto kutsutaan tarvittaessa ylimääräiseen kokoukseen päättämään työtaistelutoimista.

Paperiliitto mukana liittopäättäjien kokoontumisessa

Paperiliiton hallitus piti kokouksen ennen osallistumistaan noin 500 SAK:laisen liittopäättäjän kanssa Helsingin Paasitornissa pidettyyn tilaisuuteen. Tilaisuudessa linjattiin ammattiliittojen jatkotoimia hallituksen valmisteleman irtisanomislain johdosta.

SAK:n liittopäättäjät: Hallituksen luovuttava irtisanomissuojan heikentämisestä – vasta sitten on neuvottelupöydän vuoro

Katso tallenne tilaisuudesta 5.10.2018.