Jäsenmaksu sama myös vuonna 2020

Jäsenasiat 20.11.2019

Kokonaisjäsenmaksu on ensi vuonnakin 1,3 prosenttia veronalaisesta palkkatulosta

Paperiliiton jäsenmaksun suuruus vuonna 2020 on 1,0 prosenttia veronalaisesta palkkatulosta. Jäsenmaksun yhteydessä perittävän työttömyyskassan jäsenmaksun Finanssivalvonta on jo aiemmin vahvistanut 0,3 prosentiksi ennakonpidätyksen alaisesta palkkatulosta.

Paperiliiton ja Paperityöväen työttömyyskassan jäsenmaksu on näin ollen yhteensä 1,3 prosenttia veronalaisesta palkkatulosta. Paperiliiton liittovaltuusto vahvisti jäsenmaksun 20.11. pidetyssä sääntömääräisessä syyskokouksessaan.

Jäsenmaksua ei peritä työttömyyskassan maksamista päivärahoista. Maksamatta jäänyt jäsenmaksu voidaan periä kassan maksamasta etuudesta.

Vapautus jäsenmaksusta       Ohje jäsenmaksun itse maksavalle