Ajatukset tekstiksi – kirjoittamisen peruskurssi

Tapahtumapaikka: Murikka-opisto

Kohderyhmä: Järjestöaktiivit

Kurssikieli: Suomi

Kurssi on tarkoitettu sinulle, jos tarvitset parempaa kirjoitustaitoa, haluat kehittää kirjallista ilmaisuasi tai koet, että kirjoittaminen on sinulle vaikeaa mutta silloin tällöin tarpeellista.

Kirjoitustaitojesi lähtötasolla ei ole merkitystä – jokainen voi edetä taidoissaan. Kurssin harjoitukset räätälöidään opiskelijan tarpeisiin.

Omien mielipiteiden, kokemusten ja näkemysten siirtäminen kirjoitettuun muotoon ei aina ole helppoa. Sitä voi kuitenkin helpottaa monin menetelmin. Kurssilla opit tekstin ideoimisen keinoja ja vähennät aloittamisen tuskaa. Opit muokkaamaan tekstistäsi selkeämpää ja helppolukuisempaa. Saat apuja arjen kirjoitustehtäviin tai uutta potkua kirjoittamisharrastukseesi.

Kurssi on harjoituspainotteinen. Voit harjoitella oman mieltymyksesi mukaan joko asiatekstin tai kaunokirjallisen tekstin kirjoittamista. Voit myös tuoda mukanasi kurssille kirjoitustehtävän, johon sinun on työssäsi tai luottamustehtävässäsi tartuttava.

Takaisin Tapahtumat-sivulle