Vakuutusedut

IF

Paperiliitto on vakuuttanut työssäkäyvät jäsenensä Liittovakuutuksella. Vakuutukseen sisältyy matkustajaturva ja vapaa-ajan tapaturmaturva. Vakuutusturva päättyy, kun jäsen eroaa liitosta tai jää eläkkeelle.

Liittovakuutuksesta on merkintä jäsenkortissa. Vakuutus korvaa muun muassa matkasairauden ja -tapaturman hoitokulut. Matkatavaroita liittovakuutus ei korvaa.
Lisätietoja Liittovakuutuksesta ja muista Ifin tarjoamista eduista

Liitto on neuvotellut sinulle edullisen henkivakuutuksen. Primuksella voit vakuuttaa koko perheesi jopa 50 % järjestöalennuksella. Saat liiton jäsenenä edullisen Lapsen Primus-tapaturmavakuutuksen noin 2 eurolla kuukaudessa. Saat lisäksi 10 % nettialennuksen ensimmäisen vuoden maksusta. Primus-vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.
Lisätietoja henkivakuutuskuntoon.fi.

Turva

Paperiliiton jäsenet saavat jatkuvan 10 % alennuksen kotivakuutuksesta sekä vapaaehtoisista autovakuutuksista.
Erityisetuna kotivakuutuksesta korvataan matkailuauton tai asuntoauton irtaimisto 1.700 euron määrään asti.
Paperiliiton jäsenet saavat 5 % omistaja-asiakasalennuksen heti, kun ottavat Turvasta kotivakuutuksen. Alennus nousee viiden vuoden omistaja-asiakkuuden jälkeen 7 %:iin ja on kymmenen vuoden jälkeen 10 % .

Kun keskität Turvaan vakuutuksesi, saat uutena asiakkaana heti kättelyssä liittoalennuksen lisäksi yllä mainitun 7 %:n omistaja-asiakasalennuksen eli säästät vapaaehtoisista vakuutuksista jopa 17 %. Mikäli sinulla myös vanhana asiakkaana on kaikki taloutesi vakuutukset Turvassa, olet myös oikeutettu 7 %:n omistaja-asiakasalennukseen.

Etu työttömille: Turva myöntää omavastuuedun työttömille ammattiliiton jäsenille: Jos työttömyyden aikana sattuu vahinko rakennukselle tai irtaimistolle, ammattiliiton jäsen saa kotivakuutuksesta korvauksen ilman perusomavastuuta. Omavastuuedun voi käyttää kerran asiakkuuden/jäsenyyden aikana per kotitalous ja silloin, kun ilmoitus työttömyydestä on tehty työttömyyskassaan.