Holiday Club - liiton omistamat lomaviikot

Paperiliiton Holiday Club -lomaosakkeet
- matkaile laadukkaissa kohteissa kotimaassa

Paperiliitto omistaa Holiday Clubin lomaosakkeita Saimaalla, Tampereella, Vuokatissa, Saariselällä ja Punkaharjulla.
Holiday Clubin hyvin varustetuissa lomahuoneistoissa majoitut mukavasti oman perheen tai ystävien kanssa.

Varsinainen päähaku viikoille järjestetään kaksi kertaa vuodessa, keväisin ja syksyisin. Hausta ilmoitetaan liiton nettisivuilla ja Paperiliitto-lehdessä.

Viikkojen 23-52/2022 varaus

Viikkojen 23-52 / 2022 varaukset alkavat torstaina 24.2.2022 klo 10. Loma-ajankohdat myydään varausjärjestyksessä ilman erillistä hakuaikaa tai arvontaa.

Varaukset tehdään ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alla.

Vapaat viikot

Kirjaudu Holiday Clubin verkkokauppaan www.holidayclub.fi/yrityspalvelu ja tutustu kohteisiin. Käyttäjätunnus on paperiliitto ja salasana paperiliittoloma.

Ensimmäisellä käyttökerralla Sinun tulee rekisteröityä varausjärjestelmän käyttäjäksi. Käyttäjätunnuksesi on oma jäsennumerosi. Vapaat viikot myydään varausjärjestyksessä.

Äkkilähdöillä lomailet edullisemmin

Äkkilähdöt myydään 100 euron alennuksella. Äkkilähdöt tulevat myyntiin kaksi viikkoa ennen loman alkua. Huom. Äkkilähdöt varataan puhelimitse Holiday Club Yrityspalvelu, puh. 0300 870 903, ma–pe klo 9–15.

Muut Holiday Club edut jäsenille

Paperiliiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen. Minimivaraus 2 vrk. Loma-asuntojen varaukset puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900 (ma–pe 9–17, la 9–14), lisätietoja kohteista www.holidayclub.fi. Mainitse soittaessa olevasi Paperiliiton jäsen ja haluavasi tiedustella majoitusta liiton jäsenille kuuluvalla 25% alennuksella.

Lue tästä Holiday Clubin päivittyvä tiedote turvalliseen lomailuun.