Holiday Club - liiton omistamat lomaviikot

Paperiliiton Holiday Club -lomaosakkeet
- matkaile laadukkaissa kohteissa kotimaassa

Jos olet varannut Paperiliiton omistaman Holiday Club -lomaviikon Holiday Club-yrityspalvelun kautta ja haluat perua varauksesi koronaepidemian takia (karanteenissa tai sen kaltaisissa olosuhteissa oleminen, oma sairastuminen, läheisen sairastuminen, sairastumisen pelko) Sinulle palautetaan majoitusmaksu. Varausmaksua ei palauteta.

Lomien peruutukset tulee aina tehdä Holiday Clubin Yrityspalveluun joko sähköpostilla yrityspalvelu@holidayclub.fi tai puhelimitse 0300 870 903. Poikkeustilanteen vuoksi asiakaspalvelu voi olla ruuhkautunut. Jos et ole päässyt puhelimitse läpi asiakaspalveluun, voit hyödyntää myös takaisinsoittopalvelua.

Lue tästä Holiday Clubin tiedote.

Paperiliitto omistaa Holiday Clubin lomaosakkeita Saimaalla, Tampereella, Vuokatissa, Saariselällä ja Punkaharjulla. Varsinainen haku viikoille järjestetään kaksi kertaa vuodessa, keväisin ja syksyisin. Hausta ilmoitetaan Paperiliitto-lehdessä ja liiton nettisivuilla.

Vapaita viikkoja on saatavilla ympäri vuoden. Kirjaudu Holiday Clubin yrityspalveluun www.holidayclub.fi/yrityspalvelu. Huom. käyttäjätunnus ja salasana ovat muuttuneet! Uusi käyttäjätunnus on paperiliitto ja salasana paperiliittoloma.

Ensimmäisellä käyttökerralla Sinun tulee rekisteröityä käyttäjäksi. Käyttäjätunnuksesi on oma jäsennumerosi.

Äkkilähdöillä lomailet edullisemmin

Äkkilähdöt myydään 100 euron alennuksella. Äkkilähdöt tulevat myyntiin kaksi viikkoa ennen loman alkua. Äkkilähdöt varataan puhelimitse Holiday Club Yrityspalvelu, puh. 0300 870 903, ma–pe klo 9–15.

Paperiliiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen. Minimivaraus 2 vrk. Loma-asuntojen varaukset puhelimitse Holiday Clubin keskusvaraamosta puh. 0300 870 900 (ma–pe 8–18, la 10–15).

Paperiliiton jäsenet ovat lisäksi oikeutettuja 30 % alennukseen Holiday Clubin kylpylähotellien hotelli- sekä Villas-asuntojen majoituksista. Hotelli- ja Villas-asuntojen varaukset verkkokaupasta osoitteesta: www.holidayclubresorts.com koodilla: paperiliitto1