Holiday Club - liiton omistamat lomaviikot

Paperiliiton Holiday Club -lomaosakkeet
- matkaile laadukkaissa kohteissa kotimaassa

Paperiliitto omistaa Holiday Clubin lomaosakkeita Saimaalla, Tampereella, Vuokatissa, Saariselällä ja Punkaharjulla. Lomaviikkoja on saatavilla ympäri vuoden.
Holiday Clubin hyvin varustetuissa lomahuoneistoissa majoitut mukavasti oman perheen tai ystävien kanssa.

Varsinainen päähaku viikoille järjestetään kaksi kertaa vuodessa, keväisin ja syksyisin. Hausta ilmoitetaan liiton nettisivuilla ja Paperiliitto-lehdessä.

Viikkojen varaus

Tällä hetkellä varattavana ovat viikkojen 1-22/2024 jaksot.

Kirjaudu Holiday Clubin verkkokauppaan www.holidayclub.fi/yrityspalvelu ja tutustu kohteisiin. Käyttäjätunnus on paperiliitto ja salasana paperiliittoloma.

Ensimmäisellä käyttökerralla Sinun tulee rekisteröityä varausjärjestelmän käyttäjäksi. Henkilökohtainen käyttäjätunnuksesi on oma jäsennumerosi.

Varaukset tehdään ylävalikon painikkeen VAPAAT VIIKOT alla. Lomaviikot- ja jaksot myydään varausjärjestyksessä.

Äkkilähdöillä lomailet edullisemmin

Äkkilähdöt myydään 100 euron alennuksella. Äkkilähdöt tulevat myyntiin kaksi viikkoa ennen loman alkua.
Äkkilähdöt näkyvät varausjärjestelmän ylävalikossa kohdassa ÄKKILÄHDÖT. Huom. Äkkilähdöt varataan puhelimitse Holiday Club Yrityspalvelu, puh. 0300 870 903, ma–pe klo 9–15 tai tai sähköpostitse yrityspalvelu@holidayclub.fi
Nettivarausjärjestelmästä ei pysty ostamaan tuotteita alennettuun hintaan.

Muut Holiday Club edut jäsenille

Paperiliiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen (ei koske Villas -huoneistoja eikä hotellimajoitusta). Minimivaraus 2 vrk. Loma-asuntojen varaukset Holiday Clubin sivuilta kampanjakoodilla PAPERILIITTO25. Lisätietoja kohteista www.holidayclub.fi.