Webinaari UPM:llä työskenteleville paperiliittolaisille

Missä menevät UPM:n ja Paperiliiton väliset tes-neuvottelut? Onko aiempaan pattitilanteeseen löytynyt jo ratkaisuja? Mitä tapahtuu seuraavaksi? Muun muassa näitä kysymyksiä puidaan UPM:ssä työskenteleville Paperiliiton jäsenille tarkoitetussa webinaarissa 11. tammikuuta kello 17. Suorana näytettävä tilaisuus kestää noin tunnin.

Ajankohtaisesta sopimustoiminnan tilanteesta ovat puhumassa Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala, liittosihteeri Juhani Siira ja vastaava sopimusasiantuntija Markku Häyrynen.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumaan pääset näiltä sivuiltamme ja mobiilijäsenkortista löytyvän eAsioinnin Tiedotteiden kautta. Kirjaudu eAsiointiin verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Ilmoittautuminen päättyy 10.1.2022. klo 23.00.

Osallistuminen

Saat sähköpostiin linkin, josta pääset osallistumaan webinaariin. Linkki lähetetään sähköpostiisi tiistaina 11.1. iltapäivällä klo 15:een mennessä. Jos viestiä ei näy, on hyvä tarkistaa sähköpostin Roskaposti-kansio. Jos viesti kuitenkin sinne menee, muista lisätä se turvallisen lähettäjän viestiksi, jotta se ei enää mene roskapostiin.

Voit esittää ilmoittautumislomakkeella jo etukäteen kysymyksiä puhujille. Kysymyksien avulla voimme vastata webinaarissa juuri niihin asioihin, joista osallistujat eniten haluavat tietoa. Webinaaritilassa on myös chat-työkalu, jolla voi esittää kysymyksiä webinaarin aikana.

Tervetuloa kuulolle!