Vanhala jatkaa liiton puheenjohtajana

Tiedotteet 13.06.2013

Petri Vanhala valittiin jatkamaan Paperiliiton puheenjohtajana seuraavan nelivuotiskauden.

Paperiliiton 21. liittokokous valitsi liiton valtuuston puheenjohtajaksi Ilkka Nokelaisen ja varapuheenjohtajaksi Jouko Suomalaisen.

Paperityöväen Työttömyyskassan hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Timo Byman. Työttömyyskassan valtuuston puheenjohtajana jatkavat Ilkka Nokelainen ja varapuheenjohtajana Jouko Suomalainen.

Tänään valittiin myös jäsenet liiton ja työttömyyskassan hallitukseen ja valtuustoon. Kaikki henkilövalinnat tehtiin seuraavaksi nelivuotiskaudeksi.
Liittokokouksessa on torstain kuluessa tehty muun muassa liiton sääntöjä, edunvalvontaa ja työsuojelua koskevia päätöksiä. Kokous päättyy perjantaina.