Uutena jäsenetuna CityShoppari-sovellus

Jäsenasiat 20.04.2023

CityShoppari-sovellus tarjoaa monipuolisia etuja ja tarjouksia tuotteista ja palveluista.

Paperiliiton jäsenet saavat uutena jäsenetuna CityShoppari-sovelluksen veloituksetta käyttöönsä.

CityShoppari on täysin kotimainen ja Suomessa kehitetty sovellus, johon on koottu yli 1000 etua 2000 toimipaikassa eri puolilla maata. Hyödyt eduista, kun syöt ja teet ostoksia edullisesti ympäri Suomen. Etuja on myös verkkokauppoihin. Sovelluksessa on sekä pysyviä etuja että lyhytaikaisia kampanjaetuja.

Linkin uuteen jäsenetuun löydät mobiilijäsenkortista. Paperiliitto tarjoaa CityShopparin jäsenilleen veloituksetta. Edun normaalihinta on 14,99 euroa vuodessa. CityShopparin edut ovat hyödynnettävissä ainoastaan sovelluksen kautta.

Näin saat sovelluksen käyttöösi

Tutustu CityShoppariin ja sen sisältöön osoitteessa cityshoppari.fi.