Työturvallisuuspäivän webinaari

Tiedotteet, Uutiset 24.04.2017

Perjantaina 28.4. vietetään kansainvälistä työturvallisuuspäivää.

Kansainvälistä työturvallisuuspäivää vietetään perjantaina 28. huhtikuuta. Oulussa pidettävää seminaaria voi seurata webinaarina kello 9-12.

Työturvallisuuskeskus järjestää yhteistyössä aluehallintovirastojen työsuojelun vastuualueiden kanssa viisi päivän teemaan liittyvää seminaaria eri puolilla Suomea. Seminaareissa kuullaan, miten tietoa hyödyntämällä voidaan parantaa turvallisuutta suomalaisilla työpaikoilla. Oulun lisäksi tilasuuksia on Helsingissä, Joensuussa, Seinäjoella ja Naantalissa.

Työpaikoilla kerätään paljon tietoa, jota voidaan käyttää työturvallisuuden parantamiseen. Aihetta käsitellään Kansainvälisen työturvallisuuspäivän 28.4. tilaisuuksissa otsikolla "Tiedosta turvaa".

Kansainvälinen työjärjestö ILO koordinoi päivän viettoa. Kansainvälistä työturvallisuuspäivää vietetään maailmanlaajuisesti tänä vuonna teemalla ”Optimize the Collection and Use of OSH (Occupational Safety and Health) Data”.