TMT Talkin keskustelut tallenteena

Uutiset 01.08.2023

Toimittaja Jari Korkki veti Maria Mäkysen, Petrin Vanhalan, Samu Salon ja Riku Aallon keskustelua. Kuvakaappaus Youtube-tallenteelta.

Työväen Musiikkitapahtuman yhteiskunnallisissa keskusteluissa käytiin läpi työmarkkinoiden ajankohtaisia kysymyksiä.

TMT Talkin aloitti teollisuuden palkansaajia edustavien liittojohtajien kyselytunti. Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala, Teollisuusliiton puheenjohtaja Riku Aalto, Insinööriliiton puheenjohtaja Samu Salo sekä Ammattiliitto Pron yhteiskuntasuhdejohtaja Maria Mäkynen kävivät läpi työmarkkinoihin ja työelämään liittyviä aiheita.

Tilaisuuden jälkipuolen poliittiseen paneelin osallistuvat SDP:n kansanedustaja Antti Lindtman, Keskustan kansanedustaja Hilkka Kemppi, Kokoomuksen kansanedustaja Arto Satonen, Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula ja Perussuomalaisten kansanedustaja Mira Nieminen. Paneelissa kuuden suurimman puolueen edustajat keskustelivat Suomen suunnasta sekä tulevaisuuden haasteista. Tilaisuuden juonsi politiikan toimittaja Jari Korkki.

TMT Talk järjestettiin osana Työväen Musiikkitapahtumaa, joka järjestettiin Valkeakoskella 51. kerran. Tapahtumassa esiintyi kolmen päivän aikana yhteensä yli 50 artistia ja kokoonpanoa. Kesän uusi esiintymispaikka Sirkusteltta tarjosi vaihtoehdon päälava Paperitorille sekä Saarnisirkuksen esitykselle. Uutta oli myös dieselveturin vetämä museojuna Tampereelta musareille Valkeakoskelle.

Työväen Musiikkitapahtuman TMT Talkin tallenne lauantailta 29.7. kello 13.30–15.30: https://www.youtube.com/watch?v=kmqLGzd4l78