Tes-neuvottelut käyntiin

Tiedotteet, Uutiset 08.08.2017

Paperiliiton ja Metsäteollisuus ry:n tes-neuvottelijat tapasivat.

Paperiliiton ja Metsäteollisuus ry:n toimistojen tes-neuvottelijat tapasivat tiistaina 8. elokuuta. Tapaamisessa käytiin alustavasti läpi työehtosopimustavoitteita. Osapuolet ovat sopineet, ettei neuvottelujen sisällöstä tai aikataulusta kerrota tässä vaiheessa julkisuuteen enempää.

Paperiliitto ja Metsäteollisuus aloittivat neuvottelut toukokuussa, jolloin käytiin lähinnä läpi alan tilannetta ja tulevien neuvottelujen askelmerkkejä. Paperiliiton toimiston tes-neuvottelijat ovat Petri Vanhala, Juhani Siira, Sami Laakso ja Markku Häyrynen.

Jäsen, haluatko tietoa tes-neuvotteluista?
Paperiliitto järjestää jäsenilleen elo-syyskuun aikana seitsemän alueellista Ajan tasalla -tilaisuutta, joissa käydään läpi työehtosopimusneuvotteluiden ajankohtaisia asioita. Katso tilaisuus läheltä sinua ja ilmoittaudu ajoissa.