Tes-kiertue loppusuoralla

Jäsenasiat, Tiedotteet 01.09.2017

Paperiliiton Ajan tasalla -tilaisuudet on otettu innolla vastaan.

Mitkä ovat Paperiliiton tes-tavoitteet, entä mitä työnantaja on esittänyt? Minkälaista vääntöä on odotettavissa? Paperiliiton tes-neuvottelijat ovat vastanneet näihin ja muihin neuvotteluja koskeviin aiheisiin Ajan tasalla -tilaisuuksissa.

Takana on viisi ja jäljellä vielä kaksi tilaisuutta. Kiertueen suurin yleisö oli koolla tiistaina Lappeenrannassa, jossa tes-tietoa kuuli 240 henkeä. Huomenna lauantaina Helsingissä kokoontuu noin 120 paperiliittolaista pääosin eteläisen Suomen ammattiosastoista.

Osallistujat ovat olleet tyytyväisiä liiton uuteen tapaan tulla kertomaan jäsenille ajankohtaisista asioista kesken neuvottelukierroksen. Tilaisuuksia koskevaan palautekyselyyn on saatu hyvin vastauksia ja ne auttavat kehittämään liiton toimintaa.

Ajan tasalla -tilaisuuksista viimeinen pidetään maanantaina Kuopiossa. Yhteensä seitsemään Ajan tasalla -tilaisuuteen on ilmoittautunut reilu 1000 paperiliittolaista.

Lisätietoja Ajan tasalla -tilaisuuksista