Tes-asiaa uudessa podcastissa

Uutiset 17.09.2021

Arkhimedeen Sivupersoonat Jari Rauhamäki ja Petteri Oksa jututtivat Petri Vanhalan Paperiliiton tiloissa.

Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala keskustelee podcastissa paremmasta työelämästä ja tes-neuvotteluista. Jakso on julkaistu Soundcloud-palvelussa.

Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala on haastateltavana Arkhimedeen sivupersoonat -podcastissa, jossa aiheena on työelämän muutos ja metsäteollisuuden työehtosopimisen tilanne. Vanhala kertoo siitä, kuinka edetään: ensisijainen tavoite on saada työehtosopimukset valmiiksi marraskuun loppuun mennessä.

Vanhalaa haastattelevat Arkhimedeen sivupersoonat eli Insinööriliiton viestintäpäällikkö Jari Rauhamäki ja edunvalvontajohtaja Petteri Oksa.

Podcastiin tästä linkistä.