Takaisin neuvottelupöytään

Tiedotteet, Uutiset 19.10.2017

Paperiliiton ja Metsäteollisuus ry:n väliset työehtosopimusneuvottelut jatkuivat.

Paperiliiton ja Metsäteollisuus ry:n väliset työehtosopimusneuvottelut jatkuivat tänään torstaina 19. lokakuuta ja seuraavia tapaamisia on sovittu lähipäiviksi.

Tänään kokoontunut Paperiliiton hallitus teki työtaistelutoimien varalta päätöksiä, joilla liitto parantaa toimintavalmiuksiaan siinä tapauksessa, että neuvottelut katkeaisivat. Liiton hallitus antoi tes-neuvottelukunnalle valtuudet katkaista neuvottelut Paperiliiton ja Metsäteollisuus ry:n välisissä työehtosopimusneuvotteluissa, jos tilanne niin vaatii. Tes-neuvottelukunta sai hallitukselta myös valtuudet päättää tarvittaessa työtaistelun aloittamisesta.

Nyt kun neuvotteluyhteys osapuolten välillä on palautunut, Paperiliitto ei kommentoi julkisuuteen tiedotusvälineille neuvottelujen tarkempia sisältöjä ja aikatauluja.