Sponssaako osastosi bilematkaa?

Jäsenasiat 28.08.2018

Ilmoittaudu mukaan ja tarkista, korvaako ammattiosastosi reissukuluja.

Paperiliiton ammattiosastot ovat enemmän kuin hengessä mukana paperiliittolaisten 18—35-vuotiaiden bileissä. Monet osastot tukevat bileisiin osallistuvien matka- ja majoituskuluja osittain tai kokonaan resursseistaan riippuen.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan

Katso alla olevasta listasta, minkä edun oma ammattiosastosi tarjoaa. Jos tiedot puuttuvat, ota rohkeasti yhteyttä ammattiosaston hallitukseen ja ehdota tuen myöntämistä. Osastot voivat ilmoittaa ajantasaiset tiedot tälle listalle osoitteeseen tiedotus@paperiliitto.fi.

2 Nokia: maksaa matkakulut, yhteyshenkilö: Mika Eronen.
3 Kaskinen: tukee, kysy tuen määrästä. Yhteyshenkilö: Tero Honkonen.
4 Tampere: maksaa matkakulut ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Kai Kolho.
5 Mänttä: maksaa matkakulut. Yhteyshenkilö: Kai Lindroos/Riikka Peltonen.
7 Kauttua: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Elina Kivisalo.
8 Rauma: tuesta ei vielä ole yksityiskohtaista päätöstä. Yhteyshenkilö: Pasi Heinonen.

10 Pori: tukee. Yhteyshenkilö: Raimo Järvenpää.
11 Jämsänkoski: maksaa meno-paluu-junamatkan tai kilometrikorvauksen oman auton käytöstä 21 snt/km sekä majoituksesta 87,50 €/hlö. Yhteyshenkilö: Esa Niivee.
13 Äänekoski:
 maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Seppo Ruotsalainen.
14 Varkaus: maksaa majoituksen sekä matkakulut (halvimman mukaan). Yhteyshenkilö: Jukka Voutilainen.
15 Inkeroinen: maksaa matkat ja majoittumiseen. Yhteyshenkilöt: Teuvo Kupiainen ja Jari Punakivi.
16 Karhula: Yhteyshenkilö: Marko Sillanpää.
17 Kotka:
Osasto maksaa kilometrikorvaukset, kun samassa autossa matkustaa vähintään kaksi henkilöä. Yhteyshenkilö: Jukka Rimo.
19 Kuusankoski:
maksaa kuittia vastaa majoitus- ja matkakulut. Hyvityksen perusteena on Paperiliiton ennakkovaraaman huoneen hinta ja junalipun hinta tai kilometrikorvaus. Yhteyshenkilö: Tommi Bragge.

21 Kaukopää: maksaa puolet matkoista ja majoituksesta, enintään 100 euroa. Yhteyshenkilö: Mika Hatakka.
22 Tainionkoski: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Anu Valtonen.
23 Joutseno: maksaa matkat ja majoitukset. Yhteyshenkilö: Kimmo Virtanen.
24 Turku: Yhteyshenkilö: Seija Virtanen.
25 Simpele: omavastuu 40 euroa, sis. matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilöt: Paavo Löpponen ja Mika Viskari

30 Pankakoski: maksaa majoituksen ja kilometrikorvauksen. Yhteyshenkilö: Ville Puumalainen.
32 Pyhtää:
maksaa majoituksen. Yhteyshenkilö: Kim Huttunen.
33 Kemi: maksaa 200 € jokaisen osallistujan kuluista. Yhteyshenkilö: Juhani Simula.
38 Kyröskoski: osasto tukee, kysy tarkemmin. Yhteyshenkilö: Tapio Tienari.
39 Loviisa:
maksaa tukea tarvittaessa. Yhteyshenkilö: Joonas Lindblom.

41 Veitsiluoto: tukee matka- ja majoituskuluissa. Yhteyshenkilö: Tuomas Huttunen.
42 Rauma: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Juha Välttilä.
43 Oulu:
tukee reissua 100 eurolla, kuittia vastaan. Jos on paljon kiinnostusta, mahdollisesti yhteiskuljetus. Yhteyshenkilö: Ari Itämies.
44 Lauritsala: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Sami Ravattinen. Huomaa: Saimaan piiri järjestää yhteiskuljetuksen, mikäli osallistujia on riittävästi (osastot 21, 22, 23, 25 ja 44).
45 Valkeakoski: maksaa matkakulut ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Harri Honkala.
46 Helsinki: päättää tuesta 28.8.
48 Sunila: maksaa majoituksen ja järjestää kuljetuksen. Yhteyshenkilö: Marko Kaitasuo.

50 Tampere: maksaa matkakulut ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Mika Lahtinen.
52 Pietarsaari: maksaa matkakulut junalla ja majoituksesta 87,50€/hlö. Yhteyshenkilöt: Thomas Melarti ja Sauli Tiala.
54 Tervakoski:
 maksaa matkat yleisen kulkuneuvon mukaan ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Tero Kekki.
55 Kuopio: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Minna Pehkonen.
59 Valkeakoski: maksaa matkakulut. Yhteyshenkilö: Kai Vauhkonen.
62 Tampere:
66 Hämeenlinna:
maksaa matkat halvimman kulkuneuvon mukaan. Yhteyshenkilö: Arja Saarinen.

70 Valkeakoski: maksaa kuitteja vastaan majoituksen max. 100 euroa ja kilometrikorvauksen max. 300 km. Yhteyshenkilö Kimmo Surkka.
73 Karhula: maksaa puolet majoituksesta ja matkat. Yhteyshenkilö: Antti Huovila.
75 Lempäälä:
maksaa matkakulut. Yhteyshenkilö: Irene Limola.
77 Äänekoski: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Henri Åkerman.
Lieksa: tukee. Yhteyshenkilö: Tuomo Ahvenainen.

80 Kaipola:  maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Esa Kehusmaa.
81 Heinola: osasto tukee, kysy tarkemmin. Yhteyshenkilö: Ilkka Mattila.
83 Toukola:
Yhteyshenkilö: Timo Kauppinen.
85 Kuusanniemi-Voikkaa:
maksaa puolet matkakuluista. Yhteyshenkilö: Kati Tähti.
86 Lahti: maksaa majoituksen ja junaliput. Jos osallistujia on enemmän, järjestää yhteiskuljetuksen. Yhteyshenkilö: Ilpo Kuosa.
87 Kirkniemi: maksaa kuittia vastaan majoituksen ja kilometrikorvauksen. Yhteyshenkilö: Ville Peippo.
88 Uimaharju: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö: Risto Kuivalainen.
89 Tiukka: maksaa matkat ja majoituksen. Yhteyshenkilö Ingemar Eklund.