Solidaarisuutta PAMille ja kaupan alalla uhkaaville lakoille

Uutiset 01.02.2023

Paperiliitto toivoo, että Paperiliiton jäsenet osoittavat solidaarisuutta PAMilaisille ja uhkaaville kaupan alan lakoille.

Palvelualojen ammattiliitto PAM on ilmoittanut kaupan alan lakoista. Jos lakot toteutuvat, Paperiliitto toivoo, että Paperiliiton jäsenet osoittavat solidaarisuutta PAMilaisille ja välttävät asiointia lakon piiriin kuuluvissa, rikkurivoimin toimivissa myymälöissä. PAM ajaa jäsentensä asiaa - heillä on oikeus parempaan palkkaan. PAM tarvitsee työtaistelulleen kaiken tuen, koska työnantaja ilmoitti kovana toimenaan aikovansa lopettaa jäsenmaksujen perinnän ja tilityksen 15.2. alkaen.

Lisätietoja PAMin lakoista ja lakkokohteista:

Kaupan alalle uusi lakkovaroitus 31.1.2023

PAMin hallitus päätti lakkojen laajentamisesta kaupan alalla  29.1.2023

PAM antoi lakkovaroituksen kaupan alalle työehtosopimusneuvottelujen vauhdittamiseksi 22.1.2023