Salibandymestaruus meni Valkeakoskelle

Jäsenasiat 06.05.2024

Vuoden 2024 mestariksi Raumalla pidetyssä turnauksessa tiensä raivasi Valkeakosken osasto 70.

Valkeakosken osasto 70 kirkasti viime vuoden hopeansa ja voitti Paperiliiton mestaruuden salibandyssä.

Koskilaiset ovat menestysputkessa, sillä viime syksynä Valkeakosken osastojen 70 ja 45 yhdistetty joukkue voitti liiton jalkapalloturnauksen.

Kauttuan osasto 7 oli ensimmäistä kertaa mukana salibandyturnauksessa ja ylsi heti loppuotteluun asti. Siellä tuli tappio rankkarikisassa. Valmentaja Mikko Jaatinen oli pettynyt.

- Tavoite oli tietysti voittaa koko homma, kun kerran lähdettiin mukaan, hän sanoo.

Tappiosta jäi kauttualaisille aika lailla hampaankoloon. Iltajuhlassa heidän puheissaan ilmenikin uhoa parantaa sijoitusta ensi vuonna.

Tämänkertaisen turnauksen järjestelyistä vastasi Rauman osasto 8.

Pronssiottelussa Hämeenkyrön osasto 38  voitti Rauman osasto 8:n maalein 2–1.

Tulokset:

1. Valkeakoski osasto 70