Perhetapahtuma siirtyy vuodella

Jäsenasiat 12.03.2021

Paperiliiton seuraava perhetapahtuma Tykkimäen huvipuistossa pidetään kesäkuussa 2022.

Huvipuistopäivä oli tarkoitus järjestää tänä vuonna, mutta tapahtuma siirretään vuodella eteenpäin. Koronasta johtuvat poikkeusjärjestelyt ovat todennäköisesti voimassa vielä heinäkuussa alussa, jolloin tapahtuma alun perin piti järjestää.

Liitto päätti siirrosta tässä vaiheessa, kun ilmoittautuminen tapahtumaan ei vielä ollut alkanut. Epävarmuus tartuntatilanteen suhteen jatkuu, eikä huvipuistopäivän järjestäminen viime kesän malliin varotoimin välttämättä ole mahdollista.

Paperiliitto haluaa järjestää jäsentapahtumansa vastuullisesti ja kutsua jäsenet mukaan hauskaan päivään sitten, kun kokoontuminen on turvallista isommallakin porukalla.

- Perhetapahtuma on aina toivottu ja odotettu paikka pitää hauskaa ja kohdata toisia paperiliittolaisia. Pettymys on varmasti iso, mutta kokoonnutaan ensi vuonna ja riemuitaan toivottavasti vapaammissa puitteissa kuin mikä tänä kesänä on mahdollista, sanoo liittosihteeri Juhani Siira.

Perhetapahtuman päivämäärä kesäkuussa 2022 selviää myöhemmin.