Paperiliitto onnittelee valtuutettuja

Uutiset 16.06.2021

Kuntavaalitukea sai Paperiliitolta yhteensä 122 ehdolla ollutta Paperiliiton jäsentä. Heistä valituksi tuli kaikkiaan 47 ehdokasta 25 paikkakunnalle.

Ainakin kuudessa kunnassa pääsi valtuustoon kolme tai useampia Paperiliiton jäseniä. Euran ja Kemin valtuustoissa on kummassakin viisi paperiliittolaista, Jämsässä ja Äänekoskella molemmissa neljä. Varkaudessa ja Rautjärvellä valtuustoissa vaikuttaa kolme paperiliiton jäsentä. Luvut perustuvat liitolta kuntavaalitukea hakeneiden joukkoon.

Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala onnittelee valittuja ja kiittää kaikkia ehdolle asettuneita Paperiliiton puolesta.

- On tärkeää, että kunnissa on myös teollisuuden tarpeita tuntevia valtuutettuja, Vanhala toteaa.

Ehdokkaiden ja valtuustoihin valittujen jäsenten määrä jäivät neljän vuoden takaisesta. Vaalitukea sai Paperiliitolta tuolloin 156 hakijaa, joista 70 tuli valituksi valtuustojen jäseniksi 30 paikkakunnalla.