Paperiliitto kiersi paperipaikkakuntia

Uutiset 28.11.2023

Paperiliiton kuuden paikkakunnan kiertue päättyi maanantaina Kuusankosken kauppatorille.

Paperiliiton #PainavaSyy-kiertue pysähtyi marraskuussa kuudella paikkakunnalla.

Maan hallituksen työelämäheikennykset eivät saaneet sympatioita, kun Paperiliiton #PainavaSyy-auto ja makkaranpaistajat vierailivat keskustelemassa jäsenten ja torikävijöiden kanssa.

Grilli kuumeni Valkeakoskella, Tampereella, Mäntässä, Jämsänkoskella, Lappeenrannassa ja Kouvolassa. Kiertueella Paperiliitto viestitti olevansa mukana vaikuttamassa asioihin jäsenten hyväksi.

- Kävijät pääsivät kasvotusten keskustelemaan, mistä hallituksen työelämäheikennyksissä on kyse, kertoo Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.

Paikalla käyneet tuomitsivat suunnitellut toimet ja ihmettelivät, miksi ne kohdistuvat voimakkaimmin työntekijöihin. Keskustelua herättivät myös asioiden laajempi yhteiskunnallinen merkitys.

- Päällimmäisenä huolena tuntui olevan maan kahtiajakautuminen ja se, miten nuoret pärjäävät tulevaisuudessa, Vanhala summaa.

25.10.2019
Neuvottelut alkoivat