On aika siirtyä muovista mobiiliin

Jäsenasiat 25.11.2021

Paperiliiton jäsenkortin saa ensi vuodesta eteenpäin vain sähköisenä.

Lataa mobiilikortti ja osallistu arvontaan. Arvomme vuoden loppuun mennessä kaikkien mobiilikortin ladanneiden kesken kolme 50 euron arvoista S-ryhmän lahjakorttia. llmoitamme tulokset suoraan voittajille tammikuun alussa.

Vuodesta 2022 lähtien osoitat jäsenyytesi puhelimesta, johon olet ladannut Paperiliiton mobiilijäsenkortin. Muovista jäsenkorttia ei enää valmisteta.
Teboilin polttoaine-etu toimii toistaiseksi vain muovisella jäsenkortilla. Mobiilijäsenkortilla etua ei saa. Teboilin jäsenalennus päättyy vuodenvaihteessa.

Mobiilijäsenkortti on paljon enemmän kuin pelkkä jäsenkortti. Kun kaipaat liiton ajankohtaisia uutisia, tietoa jäseneduista tai toimiston yhteystietoja, löydät ne jäsenkortista. Siitä pääset myös sähköiseen eAsiointiin ja voit muuttaa jäsenyystietojasi tai asioida työttömyysturva-asioissa. Myös Ifin liittovakuutuksen voimassaolotieto ja Ifin palvelunumerot on liitetty mobiilikorttiin.

Jos et vielä käytä mobiilikorttia, voit tilata sen eAsioinnista. Kirjaudu eAsiointiin.  Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jäsentiedot-sivulla on kohta Tilaa mobiilijäsenkortti, jota klikkaamalla jäsenkortti tilataan. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään linkki puhelimeesi.

TÄRKEÄÄ: Tarkista ennen kortin tilaamista tiedoissasi näkyvä puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Jos puhelinmalliisi ei ole mahdollista ladata mobiilikorttia, saat todistettua jäsenyytesi tarvittaessa toisella tapaa. Tästä on tulossa tarkempaa tietoa nettisivuille ja Paperiliitto-lehden joulukuun numeroon.

Mobiilikortin lataus- ja käyttöohjeet eri puhelinmalleihin:

Android ja Huawei

iPhone

Windows

Liittovakuutus on voimassa vakuutusyhtiö Ifissä. Myös vakuutuksen voimassaolotieto ja Ifin palvelunumerot on liitetty mobiilikorttiin.

Näin mobiilikortti toimii

Lisää tiedotteita: