Muista ladata mobiilikortti puhelimeesi

Jäsenasiat 20.04.2022

Paperiliiton mobiilijäsenkortilla voit hyödyntää jäsenetuja tai osoittaa jäsenyytesi liiton tapahtumissa.

Oletko osallistumassa Paperiliiton tapahtumaan tai käyttämässä jotakin jäseneduista? Jäsenyyden voit osoittaa puhelimeesi ladatusta mobiilijäsenkortin. Muovisen jäsenkortin käyttö on päättynyt. Mobiilijäsenkortissa on linkkejä liiton uutisiin ja sähköiseen palveluun eli eAsiointiin, jossa voit muuttaa jäsenyystietojasi tai asioida työttömyysturva-asioissa. Myös Ifin liittovakuutuksen voimassaolotieto ja Ifin palvelunumerot on liitetty mobiilikorttiin.

Jos olet jo ladannut kortin aikaisemmin, uusi kortti päivittyy automaattisesti aina vuoden alusta eikä korttia tarvitse ladata enää uudelleen

Jos et vielä käytä mobiilikorttia, voit tilata sen eAsioinnista: Kirjaudu eAsiointiin. Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jäsentiedot-sivulla on painike Tilaa mobiilijäsenkortti, jota klikkaamalla jäsenkortti tilataan. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi. Saat linkin tekstiviestillä. Viesti sisältää ohjeet mobiilikortin lisäämisestä puhelimesi näytölle.

TÄRKEÄÄ: Tarkista ennen kortin tilaamista tiedoissasi näkyvä puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Jos puhelinmalliisi ei ole mahdollista ladata mobiilikorttia, saat todistettua jäsenyytesi tarvittaessa toisella tapaa. Kirjaudu eAsiointiin. Jäsentiedot-sivulla on painike Tulosta paperinen jäsenkortti, jota klikkaamalla voit tulostaa jäsenkortin paperille.

Mobiilikortin lataus- ja käyttöohjeet eri puhelinmalleihin:

Jos tarvitset teknistä apua kortin lataamisessa, ole yhteydessä tuki@paperiliitto.fi .

Android ja Huawei

iPhone