Neuvottelut jatkuvat

Tiedotteet, Uutiset 18.05.2016

Paperiliitto ja Metsäteollisuus ry ovat kiihdyttäneet tahtia neuvotteluissa paperiteollisuuden uudeksi työehtosopimukseksi.

Tahot ovat tavanneet viime päivinä tiiviisti. Myös kuluvalle viikolle on sovittu tapaamisia.

– Keskustelu pyörii edelleen 24 tunnin taksvärkkipäivien ympärillä, sanoo puheenjohtaja Petri Vanhala.

Järjestöjen isot tes-neuvottelukunnat tapaavat maanantaina 23. toukokuuta. Paperiliiton neuvottelukuntaan kuuluvat toimiston kuuden hengen ydinryhmän lisäksi valtuuston puheenjohtaja Ilkka Nokelainen ja varapuheenjohtaja Jouko Suomalainen sekä hallituksen jäsenistä Jouko Aitonurmi ja Timo Virtanen.

Paperiliiton liittovaltuusto tarkastelee mahdollisia neuvottelutuloksia kokouksessaan 31. toukokuuta.