Monipuoliset hostellit – hyödynnä jäsenetusi!

Jäsenasiat 13.09.2023

Tunnelmallinen laivahostelli S/S Bore Turussa.

Majoittumalla hostellissa saat elämyksellisen matkustuskokemuksen, nautit matkastasi ilman suurta budjettia ja voit kokea paikallista kulttuuria sekä tehdä matkastasi ekologisesti kestävämmän.

Voit valita mieleisesi vaihtoehdon Suomen Hostellijärjestön yli 40 uniikin hostellin joukosta. Hostelleja löytyy niin kaupungeista kuin läheltä luontokohteita. Voit yöpyä vaikkapa design-hostellissa tai vanhassa höyrylaivassa kaupungin sykkeessä tai idyllisessä kartanossa maalaismaisemassa. Hostellit tarjoavat erilaisia huoneita sekä yhteisiä tiloja ja muita palveluita. Valinnanvaraa on jokaiselle!

Hyödynnä jäsenetusi: Kotimaan hostellikortti 0€!

Paperiliiton jäsenenä saat Hostellijärjestön verkoston hostelleista 10% majoitusalennuksen liiton jäsenkortilla tai tilaamalla maksutta Hostellijärjestön Kotimaan hostellikortin. Kortilla saat myös tietoa hostelleista sekä muita korttietuja. Kortin voi tilata maksutta tästä linkistä.

www.hostellit.fi

25.10.2019