Liittokokousvuosi alkoi – perhetapahtuma vie huvipuistoon

Jäsenasiat 22.01.2021

Paperiliitto täyttää huhtikuussa 115 vuotta. Juhlavuoteen osuu myös Paperiliiton liittokokous, jolla on liiton ylin päätösvalta.

Ammattiosastoista valitut liittokokousedustajat päättävät kesäkuussa muun muassa liiton tulevan toiminnan ja edunvalvonnan painopisteistä sekä henkilövalinnoista seuraavaksi nelivuotiskaudeksi.

Liittokokous pidetään 17.-18. kesäkuuta ottaen huomioon tuolloin voimassa olevat kokoontumista koskevat viranomaisohjeet.

Suosittua paperiliittolaisten perheiden huvipuistopäivää varten on varattu Kouvolasta Tykkimäki 3. heinäkuuta. Ilmoittautumista koskevat ohjeet tulevat myöhemmin. Järjestelyissä otetaan huomioon ajankohtaiset viranomaissuositukset ja niiden edellyttämät toimintatavat.

Perinteisistä turnauksista toteutuu ainakin alkuvuoden helmi, kun keilamestaruudet ratkotaan 16.2.- 4.4.2021 Eurassa