Kehitä liittoa vastaamalla jäsenkyselyyn

Jäsenasiat 18.03.2020

Vastaamalla Paperiliiton jäsenkyselyyn 27.3.-3.4. vaikutat liittosi tulevaan toimintaan.

Tarkkaile sähköpostiasi ja vastaa jäsenkyselyyn 3.4. mennessä. Vastaajien kesken arvotaan lahjakortteja.

Mitä Paperiliitto on sinulle? Miksi haluat olla ammattiliiton jäsen? Entä missä liittosi onnistuu ja mitä se voisi tehdä paremmin?

Saat Paperiliitolta 27.3. alkaen pyynnön vastata jäsenkyselyyn, jos olet työmarkkinoiden käytettävissä oleva jäsen. Vastaamalla annat oma näkemyksesi siihen, miten ammattiliittosi parhaiten palvelisi sinua ja työpaikkaasi. Kyselyn tulokset auttavat liittoa suunnittelemaan ja linjaamaan toimintaansa myös ensi vuonna pidettävää liittokokousta varten.

Jaa hetki ajastasi ammattiliitollesi, jotta liitto voi parantaa jäsenpalveluaan, edunvalvontaansa ja tapahtumiaan. Koska liittosi haluaa tavoittaa sinut entistä paremmin, saat vastata myös omia kiinnostuksen kohteistasi ja arvojasi koskeviin kysymyksiin.

Vastausaikaa on 3. huhtikuuta saakka. Vastaajien kesken arvotaan 5 kappaletta 100 euron S-ryhmän lahjakorttia.