Jalostuksen Ajan tasalla -tilaisuus

Jäsenasiat 26.09.2017

Merkkaa kalenteriin: 18.11. Tiedotamme asiasta myöhemmin lisää.

Pahvin- ja paperinjalostusteollisuuden piirissä työskentelevien työehtosopimukset päättyvät 31.1.2018.

Paperiliitto järjestää Tampereella lauantaina 18.11.2017 kaikille jalostusteollisuuden piirissä työskenteleville tarkoitetun PPY:n, Amcorin, Suomen Kerta Oy:n, Huhtamäen ja Coveriksen työehtosopimuksia käsittelevän ajankohtaisinfon.

Tilaisuuteen kutsuttavien jäsenten ammattiosastot: 7, 10, 14, 15, 19, 21, 24, 32, 37, 39, 42, 44, 46, 49, 52, 59, 62, 66, 70, 75, 77, 78, 81 ja 86.

Tapahtumassa käydään läpi omia neuvottelutavoitteita ja viimeistellään niitä. Lisäksi tilaisuudessa esitellään ajankohtainen työmarkkinatilanne.

Varsinainen kutsu ja tilaisuuteen ilmoittautumisohjeistus lähetetään jalostuksen ammattiosastojen puheenjohtajille ja pääluottamusmiehille viikolla 41. Jokainen osallistuja ilmoittautuu itse tilaisuuteen ilmoittautumislomakkeella, joka avataan Paperiliiton sivuilla viikolla 41. Seuraa Paperiliiton www- ja Facebook-sivuja.

Lisää tiedotteita:

02.09.2022