Golfmestaruuskilpailu 2024

Ajankohta: 29.06.2024 - 29.06.2024

Tapahtumapaikka: Koski-Golf

Kuusaanniemi-Voikkaan os. 85 järjestää Paperiliiton ensimmäisen golfkilpailun Koski-Golfin kentällä Kuusankoskella.

Ilmoittautuminen on nyt auki!
Ilmoittaudu mukaan tästä. Ilmoittautuminen päättyy 23.6. klo 21:00.

Kilpailumuotona on tasoituksellinen lyöntipeli. Miehille ja naisille omat sarjat.

Kilpailu alkaa klo 9:00. Liikkeelle lähdetään arvotussa järjestyksessä 4 hengen ryhmissä 10 minuutin välein. Lähtöajat ilmoitetaan pelaajille muutamia päiviä ennen kilpailua.

Miehet pelaavat keltaiselta tiiltä ja naiset punaiselta tiiltä. Molempien sarjojen kolme parasta tulosta palkitaan. Lisäksi palkitaan molempien sarjojen parhaat SCR - tulokset. Kaikkien pelaajien kesken arvotaan tuotepalkinto palkintojenjaon yhteydessä. Palkintojenjako suoritetaan välittömästi tulosten varmistuttua.

Kilpailumaksu 15 € suoritetaan Paperiliiton tilille. Maksu on maksettava 23.6. mennessä: Paperiliitto r.y., FI 47 1521 3007 1036 01. Käytä maksaessasi viitenumeroa 2018304.
Kilpailumaksu sisältää kilpailun ja siihen liittyvät toiminnot, lounaan noutopöydästä, välipalan 9 reiän pelin jälkeen, sekä saunan ja pukuhuoneet pelaajien käyttöön.

Kilpailumääräys ja lähtöaika lähetään pelaajan sähköpostiin, kun lähtöaikojen arvonta on suoritettu.

Saunat ovat pelaajien käytössä klo 12:00 eteenpäin.

Kenttään pääset tutustumaan tästä: Koski-Golf

Tervetuloa mukaan!