Tähän aikaan ensi vuonna

pe lokak. 30 13:19:00 2020

Niin monet hyvät tapahtumat jäävät tänä vuonna väliin, mutta ei hätää, parhaat bileet tulevat taas ensi vuonna.

Niitä odotellessa vilkaise tunnelmapaloja viime kerrasta. Mukana olleet muistavat Erkka V. Lehtola puheet joukkuhengen merkityksestä, taitavan Rudi Rokin juonnot ja äänitaiteilun sekä mentalisti Jose Ahosen hämmentävät tehtävät yleisölle. Onnenpyörä tarjosi voittoja ja valokuvauskoppi säilöi halloween-illan ikimuistoiset hetket valokuvatulosteisiin.

Ravintola Apollo on varattuna ja halloween-tunnelmainen kattaus valmisteilla myös pyhäinpäiväksi 2021. Sitä odotellessa kuvamuistoja vuoden takaa. Hyvää pyhäinpäivää!

Jäsentapahtumien kevät pääsi vauhtiin

Keilaturnaus jatkuu Valkeakoskella 12.5. saakka. Toukokuussa kisaillaan salibandyssa ja frisbeegolfissa. Kesäkuussa tarjolla on perhetapahtuma ja motoristien kokoontumisajot.

Tutustu tapahtumiin

Ammattiosastojen kevätkokoukset

Katso täältä oman osastosi kevätkokousajankohta ja lähde rohkeasti mukaan.

Ilmoittautuminen PowerParkin perhetapahtumaan on alkanut

Lisäksi ilmoittautuminen on käynnissä moneen muuhunkin jäsentapahtumaan. Tervetuloa mukaan!

Paperiliiton omistamien Holiday Club -lomaviikkojen haku meneillään

Varattaviksi tulevat viikot 23–52/2024

Metsä Group suunnittelee noin 100 miljoonan euron investointiohjelmaa pehmopaperitehtaalleen Mänttään.

Metsä Groupin työntekijät ovat tyytyväisiä yksilölliseen vuoro työaikamalliin. Joutsenon BCTMP-tehtaalla jokainen valitsi 12-tuntisen.

Paperiliiton ja yritysten väliset tes-neuvottelut ovat edenneet alkuvuodesta lähes suunnitelman mukaan. UPM:n liiketoimintojen kanssa neuvotellaan palkan tarkistusten sijaan koko työehtosopimuksesta.