Tähän aikaan ensi vuonna

pe 30. lokakuuta 2020 13.19.00

Niin monet hyvät tapahtumat jäävät tänä vuonna väliin, mutta ei hätää, parhaat bileet tulevat taas ensi vuonna.

Niitä odotellessa vilkaise tunnelmapaloja viime kerrasta. Mukana olleet muistavat Erkka V. Lehtola puheet joukkuhengen merkityksestä, taitavan Rudi Rokin juonnot ja äänitaiteilun sekä mentalisti Jose Ahosen hämmentävät tehtävät yleisölle. Onnenpyörä tarjosi voittoja ja valokuvauskoppi säilöi halloween-illan ikimuistoiset hetket valokuvatulosteisiin.

Ravintola Apollo on varattuna ja halloween-tunnelmainen kattaus valmisteilla myös pyhäinpäiväksi 2021. Sitä odotellessa kuvamuistoja vuoden takaa. Hyvää pyhäinpäivää!

Ilmoittautuminen vuoden parhaisiin bileisiin on alkanut

Bileet pidetään Helsingissä 5. marraskuuta. Ammattiosastot tukevat nuoria matka- ja majoituskuluissa.

Ammattiosastojen syyskokoukset

Katso täältä oman osastosi syyskokousajankohta.

Jalkapallomestaruus meni Imatralle

Paperiliiton tämänvuotiseen futisturnaukseen osallistui yhdeksän joukkuetta. Voiton vei Imatran joukkue.

Hyvä työ - miten käy sopimuskulttuurin?

Lokakuussa kannattaa suunnata Tulevaisuus tänään -tapahtumaan kuulemaan keskustelua työelämästä.

Imatran joukkue voitti kultaa, Valkeakoski hopeaa ja Kuusaa pronssia Paperiliiton jalkapalloturnauksessa.

Juha Kärkkäinen ei pane pahakseen, jos prosessissa on jotain häikkää. Vian löytäminen palkitsee.

Mika Ravanderin mielestä tärkeintä ei ole saalis, vaan että tilanteita tulee ja makkaranpaistossa riittää puitavaa.