Tähän aikaan ensi vuonna

pe 30. lokakuuta 2020 13.19.00

Niin monet hyvät tapahtumat jäävät tänä vuonna väliin, mutta ei hätää, parhaat bileet tulevat taas ensi vuonna.

Niitä odotellessa vilkaise tunnelmapaloja viime kerrasta. Mukana olleet muistavat Erkka V. Lehtola puheet joukkuhengen merkityksestä, taitavan Rudi Rokin juonnot ja äänitaiteilun sekä mentalisti Jose Ahosen hämmentävät tehtävät yleisölle. Onnenpyörä tarjosi voittoja ja valokuvauskoppi säilöi halloween-illan ikimuistoiset hetket valokuvatulosteisiin.

Ravintola Apollo on varattuna ja halloween-tunnelmainen kattaus valmisteilla myös pyhäinpäiväksi 2021. Sitä odotellessa kuvamuistoja vuoden takaa. Hyvää pyhäinpäivää!

Kevät täynnä jäsentapahtumia

Keväällä 2023 järjestetään useita urheilullisia jäsentapahtumia. Valitse lajisi ja lähde mukaan! Uutuutena Paperiliiton Frisbeegolf SM-kilpailut.

Tutustu jäsentapahtumiin

Uusi vuosi - uutta oppimaan?

Tuoko vuosi 2023 matkassaan uusia tehtäviä? Päivitä osaamistasi Murikka-opiston järjestämillä kursseilla. Paperiliittolaisille on tarjolla sekä omia että muiden liittojen kanssa yhteisiä kursseja.

Jäsenkortti aina mukana puhelimessa

Mobiilijäsenkortti päivittyy automaattisesti aina vuoden alusta, eikä korttia tarvitse ladata uudelleen.

Paperiliiton omistamien Holiday Club -lomaviikkojen haku jatkuu

Nyt varattavissa viikot 1–22/2023.

112 päivää kestäneessä lakossa oli kyse UPM:n ideologisesta ristiretkestä. Tätä mieltä oli 92 prosenttia Paperiliiton kyselyyn vastanneista yrityksen työntekijöistä.

Ateriarytmi alkaa aamusta. Sakari Ojaniemi luottaa puuroon ja työmaaruokalaan.

Tytöt ovat jotenkuten koulutuksen kärryillä. Pojat eivät ole vuosiin kärryjä nähneetkään.