Tähän aikaan ensi vuonna

pe 30. lokakuuta 2020 13.19.00

Niin monet hyvät tapahtumat jäävät tänä vuonna väliin, mutta ei hätää, parhaat bileet tulevat taas ensi vuonna.

Niitä odotellessa vilkaise tunnelmapaloja viime kerrasta. Mukana olleet muistavat Erkka V. Lehtola puheet joukkuhengen merkityksestä, taitavan Rudi Rokin juonnot ja äänitaiteilun sekä mentalisti Jose Ahosen hämmentävät tehtävät yleisölle. Onnenpyörä tarjosi voittoja ja valokuvauskoppi säilöi halloween-illan ikimuistoiset hetket valokuvatulosteisiin.

Ravintola Apollo on varattuna ja halloween-tunnelmainen kattaus valmisteilla myös pyhäinpäiväksi 2021. Sitä odotellessa kuvamuistoja vuoden takaa. Hyvää pyhäinpäivää!

Ikaalisten Kylpylän jäsenetu

Kaikki marraskuun majoitukset -50%

Paperiliiton omistamien Holiday Club -lomaviikkojen haku on alkanut

Nyt varattavissa viikot 1–22/2023.

Lehtietu nousee ja käy digitilauksiin

Paperiliiton jäsenten lehtietu nousee vuonna 2023 ja se laajenee koskemaan sekä painettua että digilehden tilausta.

»Kumpi meistä on aasi? Jos kyse olisi ollut ihmisistä, jatkuisi hyppeleminen vieläkin.»

Unto Luhtasaari on oppinut lähes sadan vuoden mittaisen elämänsä aikana, että hyvät suhteet toisiin ihmisiin ratkaisevat aina.

Huikeita maskeerauksia, reipasta keskustelua ja hauskanpitoa tutussa porukassa. Paperiliittolaisten tuore polvi juhli ja näki ay-toimintaa uusin silmin.